Friday, February 18, 2011

Sy sgt sayangkan die

Last Wednesday was the first time I drove to the office from Shah Alam.....pegi keje in the morning, the traffic was not as bad as during balik keje....I managed to reach home safely around 7....as usual blk keje badan dah melepek...x larat...di tambah lg dgn rase nak demam sbb x tahan dgn aircond ofis yg too cold.
My husband yang baik hati, masak kan air utk mandi ....sbbnya water heater tak beli lg....sy sgt terharu yer......
Before that, sy tgh lipat baju dlm blk...and die kat kitchen nak masak air, tibe2 dgr brg dropped, dgn kelam kabut die masuk blk because he is worried if anything happen to me.....sy sgt touching dgn tindakan die.....sob sob sob....
Smlm sy amik MC....could not get up from bed n badan panas......I put a blame on office aircond....its too cold sampai menggigil w’pun dah pakai sweater and stoking....sblm my husband pegi die bancuhkan nestum utk sy....the sad part is die x bole temankan g klinik sbb die kena  g banting....huhuhuuu.....
I went to see doctor with my brother....then doc buat scan lg...my baby is growing from 1.2 cm to 1.98 cm....this time around doc bg ubat sapu and tablet utk back pain...she suggest, kalo bole baring kat lantai gune tilam nipis je, bukan baring atas tilam 10 inchi.....then she also want me to take two tablet of acid folic everyday instead of 1 time only.
Balik dr klinik, mkn nasik n tdo....dikejutkan oleh call dr kak Norin , a secretary at GIA. Asking whether can I go outstation....kalo bole mmg la tak nak pegi, tp sbnrnya diorg pun xde staff yg nak swap dgn sy....so, what to do? Adat la org makan gaji
Lastly......thanks to En. Wan Azizan, my husband for everything....you love, your patience.

No comments:

Post a Comment