Friday, March 2, 2012

Bersalin memutuskan urat

mitos?benar?kepercayaan or realiti
we used to hear that words rite....but I dont really care...who cares anyway
but there were things happen which make me think again and say mungkin kot.....
last few days.....after turn on the fire....I went and angkat baju from ampaian and put on sofa....then aryan nangis2...so pujuk sekejap...i havent perform maghrib prayer so I decided to put aryan on the bed while i pray...
walid was not around....pegi potong rambut
and after like 20 minutes.....I just realised that I was turn on the stove to fry keropok lekor....
haa....ape lagi menggelabah lari ke dapur....Thank God api kecik je...so tak lah kuali hangit.....hmmmmm macam mane bole lupe...
its really not me ok....sy bukan pelupa....if eza yes...that's why I call her mak andih....
another story is that......
I am currently at kualiti alam n will be here for next 2 weeks and may b another next 3 weeks....( i hate to travel here everyday...penat gile)
then I saw this one guy which I'm very sure that I have seen him before (it was on the 1st week at KA)
since then I try to recall where and when I have seen him....
and today.....i feel terrible....I can't believe it...how could i forget...
that guy was actually sitting in front of me in the office when I first joined UEM....haaa
n bukan tak penah bersembang....mmg penah bersembang n siap bagi kad kawen kat die..jemput dtg my wedding
mmg segan gile bile mamat tu ckp 'kite kan satu opis dulu' ha amik kau....tak reti nak cover dah.....
aku masih tak percaya....aku bukan pelupa k....
so mungkin btol bersalin memutuskan byk urat...that's why aku jd macam ni.....
bole????



3 comments:

  1. helooooooooo... cik eza mane tuh.. nway sy dh tak mak andeh tawww.. sikit2 je... lex larrr...tahap kefokusan awk dah kurang... ye larhhh dalam otak tu duk igt aryannn je kannn..

    ReplyDelete
  2. kakakaka saya setuju juge mungkin urat -urat tersebut benar- benar putus.

    ReplyDelete